6 bodů – Recepce je velké otevřené okno do firmy.

Navštěvuji různé firmy, státní úřady, jako každý. Vždycky jsem ve společnostech, které jsem vedla, dbala mimo jiné na to, jaká je Recepce. Je velmi důležitá, je to velké, otevřené okno do firmy. Tak jako obchodníci, zákaznické oddělení, tak i Recepce vytváří důležitý dojem u zákazníků, návštěvníků, o firmě.

Přijdu na recepci a vidím, často i slyším:

1 – jak vypadá recepce
2 – jak vypadá recepční
3 – jak se recepční chová ke mně
4 – jak se recepční chová obecně
5 – jak spolu komunikují lidé ve firmě – recepční + lidé z firmy
6 – co všechno recepční dělá nebo nedělá

Když musím čekat na židli, prohodím s recepční pár slov, čímž získám další informace.
…jen vstupem do recepce získám dost informací 🙂
např. :

1 – v jaké lize profesionality ta firma je – (moje měřítka – 1. liga – velmi dobrá)
2 – jaký bude asi majitel, GM té firmy
3 – jaký je ve firmě asi kolektiv
4 – podle mých zjištění si podle toho upravím mou duševní přípravu na příp. jednání s majitelem, manažerem, protože už tuším jaký je

Jste Podnikatel, Majitel firmy nebo Top Manažer a chcete vědět víc o Manažerských dovednostech, postupech jak vést firmu a lidi správně? Nebo máte nějaký problém ve firmě, který byste rád/a konzultoval/a?
Pak mě kontaktujte na :ayahodaart@gmail.com

AYAHODA™
Ing. Jana Yahoda MBA
Byznys poradce pro podnikatele, majitele firem
Osobní manažerský poradce a kouč pro podnikatele a top manažery
Image poradenství pro majitelky firem, podnikatelky a manažerky
Email: ayahodaart@gmail.com
www.spravnysef.cz
www.ayahoda.com

Napsat komentář